Sauna

Více

Spinning podle TF

Více

banner-web-pole-sport

Více

Termín na zátěžák

Více

Masaže

Více

Joga

Více

 

Solárium

Akční sleva 50%   pouze 6kč za minutu !!!!

Naše solárium Lumina SlCi  vám nabídne dokonalé opálení za 12 Kč za minutu.

1.8.2012 jsme pro vaše zdraví zakoupili novou generaci trubic, abychom byli  plně v souladu s Evropskou Unii a tak získali certifikát o zdravotní nezávadnosti, který nám následně posvětila i Česká Obchodní Inspekce.

 

Všeobecné pokyny pro opalování:

– kosmetické účinky (hezké opálení), přiměřené opalování podporuje tvorbu vitamínu D, léčí onemocnění látkové výměny v těle, křivici a nachlazení. Dále pomáhá v případě mnohých kožních onemocnění (akné).

– poraďte se se svým ošetřujícím lékařem, zda je opalování pro Vaše tělo vhodné.

 

Zdravotní pokyny:

– UV – zařízení nesmějí být používány osobami, které, jsou-li vystaveni slunci, dostanou úpal, dále dětmi a osobami, které trpí rakovinným onemocněním kůže nebo k tomuto onemocnění mají dispozice.

– Opakované opalování v jednom dni je zakázáno (i kombinace slunění na příklonném slunci a opalování v soláriu). Neměli byste se opalovat více než 3x týdně (slunce a solárium). Nadále se doporučují dny volna mezi opalováním. Každopádně je potřeba mezi prvními dvěma opalováními dodržovat interval minimálně 48 hod.

– Přehnané opalování (na přirozeném slunci nebo soláriu) může vést k poškození kůže a očí, dále může dojít k předčasnému zestárnutí kůže. Při nechránění očí může vést k zánětům a dále může dojít k poškození sítnice.

– Tyto zdravotní vlivy jsou závislé na typu kůže jednotlivých osob a mohou být ovlivněny zdravotními anamnézami a rodinnými predispozicemi.

– Vytvoří-li se na kůži během používání solária rány, neustupující zduřeniny, silný úpal nebo pigmentové skvrny, vyhledejte Vašeho ošetřujícího lékaře. Totéž udělejte i v případě, když se tyto symptomy objeví po opalování na přirozeném slunci.

– Při opalování použijte ochranné brýle a zavřete oči. Nedívejte se přímo do opalovacích lamp. Osoby, které prodělaly operace očí, musí bezpodmínečně používat ochranné brýle UVA, aby se vyhnuly případnému ohrožení očí.

– Od určitého stupně slunění již není možno dosáhnout vyššího stupně (tj. závislé na typu kůže). Další opalování slouží pouze k udržení již dosaženého zhnědnutí kůže. Svévolné prodlužování opalovacích časů znamená pak podceňování rizika vzniku určitého onemocnění.

– U citlivé pokožky může dojít k zrudnutí v důsledku infračerveného záření. Při zrudnutí je vhodné opalovací časy o něco zkrátit.

– Osoby trpící poruchami spánku by se měly opalovat v dopoledních hodinách.

– Pokožka některých tělesných partií je více citlivá na sluneční záření (např. ženská prsa). Proto je vhodné zkrátit dobu opalování těchto partií. Do solária choďte zdraví, bez rýmy, nachlazení a teplot, při používání léku se poraďte s lékařem.

– Před opalování odložte šperky a odstraňte make-up, použijte vhodné opalovací krémy (kosmetika pro opalování na slunci není určena k opalování v soláriu).

– Během opalování je nutné chránit si oči pomocí speciálních ochranných brýlí, které Vám budou zapůjčeny obsluhou.

– Jednu hodinu před a po opalování se nesprchujte, aby nedošlo k porušení procesu pigmentace.

– Při samotném opalování v soláriu není vhodné ležet nehybně, místa nevystavená záření se neopálí.

– Neopalujte se ve stejný den v soláriu i na slunci.

– Určení doby opalování závisí na fototypu (1 až 4) Vaší pokožky.

– Filtrová skla pro opalování obličeje mají při provozu velmi vysokou teplotu. Při doteku hrozí nebezpečí spálení.

– Optimálního zhnědnutí při pravidelném opalování dosáhnete zhruba po 12 opakováních. Další série opalování by měly následovat až po 4 týdenní pauze. Pro udržení obsaženého zhnědnutí kůže stačí 2 opalování týdně.

– Jestliže se po několika hodinách po opalování objeví lehké zrudnutí nebo pnutí kůže. Pak je třeba opalovací časy zkrátit.